مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی

سید نورالدین محمودی

دوره 11، شماره 43 ، فروردین 1402، ، صفحه 187-216

https://doi.org/10.22054/IMS.2023.68453.2182

چکیده
  cvنگرش شرکت‌ها و مؤسسات فرهنگی به لحاظ گسترش فضای رقابتی، به ناگزیر بر جلب هر چه بیشتر اعتماد مصرف‌کننده برای ارائه خدمات و جلب مخاطب بیشتر متمرکز شده است. هدف از مطالعه حاضر تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی بود. روش اجرای پژوهش حاضر پیمایشی و طرح پژوهشی همبستگی از نوع معادلات ساختاری به روش ...  بیشتر